irmyldrm12 ümraniyede sadece Murat Cömerte gittik. Florence ataşehirde doğum yaptım orada Pınar Kahyaoğlu atandı. Aslında çok tatlı bir doktordu, çok güzelde cevap veriyordu mesajlara ama çok genç, ben heyecanlıydım o benden heyecanlıydı. İlk bebeğim olduğu için daha sakin, deneyimli doktor adayışımız oldu. Acıbadem kozyatağında meryem necafiye gittik, onun muayenelerinden memnunduk ama mesajlara dönüşler sıkıntıydı. Bir de kakada kan problemimiz oldu. Birkaç ay önce fark edip söylemiş olmama rağmen önemsememişti sonra parazit çıktı neyse ki önemli bir şey olmadı. Sonrasında ataşehir acıbademde murat güvene gittik, en fiyaskosu oydu. Çocuğu doğru düzgün muayene etmedi, ağladığında ters ters baktı, güya dikkatini çekmek için bağırdı falan, kötüydü. Ne yapacağız bilemiyorum gerçekten.