aysss001 sünnet konusunu bilmiyorum. Aşılar içinde çok kapsamlı bir sigorta olması lazım, onun içinde ücret çok yüksek çıkıyor. Gerçi ben araştırdığımda bulamamamıştım. İş yerinden dolayı tamamlayıcı sağlık sigortamız var şuan. Muayene ücreti ödemiyoruz, özel aşıları ödüyoruz. 1 yaşta kan tahlili yaptırdık onlar ücretsiz. Hatta kabız olduğu için ek testlerde istemişti doktorumuz ben onlara alır demiştim, onlara da almadı. Muayene+kan tahlilleri gibi düşünebilirsiniz kısacası. Tabii bunlar rutinde. Allah korusun başka sıkıntılar yaşanırsa onlar için teminatları var o ayrı