ozgecann Bebegim 3 aylik doğduğundan beri similac kullanıyoruz aslında kabızlık sorunu hiç yaşamadik ama çok gazlı bi bebek mamayı değiştirirsek dha rahat eder belki diye düşündük..Hipp ya da evolvia kullananlar memnun musunuz hangisini önerirsiniz..
Emirasaf_e ozgecann aptamil konformul1 doktorumuz verdi suanda memnunum daha rahatladı çocuğum birde ralaktaz damla verdi
Minikaslann ozgecann kesinlikle hipp combiotic derim gaz sorunu kaka sorunu asla olmuyor 6 ay kullandık
Eliifmahmut7 ozgecann ben ikisinide kullandım ara ara değiştirirek de hala kullanıyorum ve ikisinden de cok memnunum hiç farketmez bu ikisinden birini alıp kullanabilirsiniz. Ama sakın aptamil mama almayın gerçekten sadece adı var ben kullandım bebeğimi mahfetmişti
ozgecann Seker_serbet1 benim de kolik bi bebeğim var inanılmaz ağlama krizlerimiz oluyor belki mamayı değiştirirsek çare olur diye düşündük denicem insallah biz de faydasını görürüz
AyseAlyamm ozgecann 14 aydır hipp combiotic kullanıyorum çok memnunum kabızlık sorunumuz onunla bitti gaz da onun sayesinde yarıya indi diyebilirim icerisindeki probiyotik ve prebiyotik sayesinde . İçeriği de temiz bı mama canım . Evolvia da yanlış hatırlamıyorsam maltodekstrin(mısır surubu) vardı .
Leylim Benim oğlumda süt alerjisi var diye golden goat mama deneyelim dedi doktor keçi sütü anne sütüne yakın olurmuş. Ama oda alerjiyi tetikledi ve kabız oldu oğlum. Kullanan varsa gönderebilirim kaldı mama öylece