ness52 Kızlar 23 günlük erkek bebişim 6.7. Gününden sonra günde 1-2 bu ara özellikle son 3 gündür daha sık böyle gözlerini yukarı doğru kitleyip sert bir şekilde ağlamaya başlıyor kucağıma alıp bir iki pıt pıt sırtına vuruyorum bazen gaz çıkarıp rahatlatıyor bazen çıkarmıyor. Bu ağlamalarınn sebebi gaz mı başkada bir şey mi çözemedim. Aynı durumu yaşayan oldu mu
susancikanbalik ness52 muhtemelen gazdan kaynaklanıyordur. Her beslenme sonrası gazı çıkana kadar masaj yapmayı deneyin
cananbulbul ness52 gaz sancısı vardır kesinlikle her beslenmeden sonra gazını çıkarın ve alt gaz içinde gaz masajı yapın karnına
AnaKuzusu34 ness52 siz yinede bir doktora götürün muayene edilsin içiniz rahat olsun sorun gazsa da damlalar var size verirler iyi gelir inşallah
hasananesi ness52 O dönemde doktor gaz damlası önerdi . Trubiotic gaz damlası , pek etkili olmadı bence . Çocuğun bağırsakları daha yeni geliştiği için bu dönemde normal , 1 aydan sonra 40 günden sonra biraz rahatlarsınız
susancikanbalik ness52 zaten yakın zamanda dr a gidersiniz videoya alın o anları ama sanmıyorum muhtemelen gazdan kaynaklanıyordur
ness52 hasananesi gaz damlasıda kullanıyorum nurse ninkini bilemedim pek işe yarıyor mu ya da ben mi dozunu yanlış uyguluyorum
sarpinannesi06 ness52 aç olabilir mi ? Emse de sütün gelmiyor olabilir açlıktan ağlıyor olabilir mama takviyesi ver mutlaka ve her beslenmeden sonra gazını çıkart geğirt ayrıca velavit v-coliflor damla çok işe yarıyor içinde hem d vitamini var hem probiyotik benimde bebeğim 25 günlük açlıktan hep ağlıyormuş böyle şu an cok şükür mama takviyesi veriyorum rahatladı o da bende
ness52 sarpinannesi06 aynı böyle kriz nöbet tarzı bir şey mi geçiriyordu ? Kaka ve çiş takibi yapıyorum ama bilemedim günde 7-8 bez alıyorum
sarpinannesi06 ness52 geceden sabaha kadar ağlar uyumazdı iyi ki erken farkettik. Mama alıp mutlaka bi dene rahatlıyosa açlıktandır yoksa büyük ihtimalle koliktir gazdan alıyodur kullandığın damla da bebeğine yaramıyo olabilir daha cok gaz yapıyodur her gaz damlası her bebeğe yaramıyor sonuçta