nihlemm benim yenidoğan on beş günlükken yakalandı ilk hastalığına, 2.sınıfa giden bir kızım daha var o ve babası taşıyor bizim evde hastalıkları. İkinci çocuk biraz perişan büyüyor bu açıdan, sonrasında daha rahat oluruz umarım, bağışıklıkları güçlenmiş olur böyle böyle. 🥲
Bu hafta da evde ben hariç herkes hastaydı. 🫢