sevbur2305 yaseminim bezleri ben doğum yapmadan önce annem almıştı bimin yenidoğan bezi indirimdeyken 1 paket almış 2 numara olarak baya bir sleepy stoğu yapmıştı o yüzden bimin kendi markasını devam etmedim