Kızlar bebeğim neredeyse 10 aylık olacak. Uykularımız berbat 1.5 aydır inanılmaz bir hal aldı. Çıldırmak üzereyim. Doğduğundan beri gece uykuları sıkıntılıydı ama zirveyi yaşıyoruz. Gece aralıksız 1 saat uyuduğu yok yarım saat 10 15 dk falan uyuyup ağlayarak uyanıyor tekrar uykuya dönmesi çok zor oluyor bağıra bağıra ağlıyor. Nedenini anlayamadım bir türlü tamam atak falan dönemi de bu kadar da olur mu yahu. Ben bulamadım sizlerden fikir istiyorum rutinimiz anlatayım size. Sabah genelde 7-8 arası güne başlama çoğunlukla 2 uyku yapıyor gün içinde son uyku 16.30 da bitiyor en geç. En fazla 1 saat uyur bazen yarım saat. Akşam 20.30 gibi uykuya geçiş. Alt değiştirme emzirme uyku tulumu vs şeklinde geçiş yapıyoruz. Oda sıcaklığı 23-24 oluyor genelde 1 tog uyku tulumu giydiriyorum. Emzirip ayağımda sallayarak uyutuyorum. Gelin görün ki yarım saat sonra ağlayarak uyanıyor direkt gözü kapalı tutunarak ayağa kalkıyor sonra döngü başlıyor ve tüm gece böyle geçiyor. Neden böyle ne zaman geçer fikri tecrübesi olan yardım etsin lütfen. Bu arada dişten dolayı diye düşünüp tedagil kullandığım da oldu ama hiçbir değişiklik olmadı