Kızlarrr 1 yaşımıza girdik sayılır üç gün kaldı fakat hala ek gıda asla yemiyor az az biberon dan mama içiyor öylece gün boyu geziyor yemediği için hep huysuz nefes alsam uyanıyor kolik olayı devam ediyor her türlü şeyi denedim ama olmuyor böbrekte üç tane küçük taş var doktor ondan dolayı değil diyor bende bir yaş durumu bu