dmlaasfkgn Oğlum 5 yaşında konuşmaya başladı başlayalı desibeli çok yüksek konusuyor bizde ailecek böyle konusuyoruz ama okulda vs problemolurmu diyo oğlum sessiz konusabilirsin diyorum benim konusmam böyle diyor okulda bu konuda sorun yaşayan oldu mu
Nikita dmlaasfkgn benimki 3 yaşında. Bağıra bağıra konuşuyor. Hiç de sevmem bağırılmasını. İnsanın kafası şişiyor. Okuldan uyarı alacaktır bence
oylesinebiri__ dmlaasfkgn benim bebeğimde 17 aylık sesi çok yüksek benim eşimin çok kısık bizim ki dedesine çekmiş asla sesiz konuşmayı bilmiyor 😂 görende bizimle kavga ediyor sanar
dmlaasfkgn Nikita Eşimde küçükken böyle oldupunu söyledi ve öğretmenleri hep uyarırmış kardeşimde böyle ama acaba düzeltmenin yolu varmıdır 🥹 Bana çok sevimli geliyor ama çocuğum diye düşünüyorum🤣
dmlaasfkgn oylesinebiri__ sizinki belki küçültür diye teselli vermek isterdim ama sanırım bu özellikleri küçükten başliyor🤣
Duyulurum dmlaasfkgn benim oğlum da sesli konuşur ama sesi gür olmadığı için aşırı sesli olmuyor. Kuzenim öyle konuşurdu çok gür sesliydi, oğlum bebekken onunla oynardı ama konuşunca korkup ağlardi 😅
kubra00k Benim oğlan çığlık atıyor sürekli .2 yaşında. Sanırsın opera söylüyor. Bizi ailece karadenizliyiz, bari horon oynasaydı
Madamehappyyyyy dmlaasfkgn Evet illa ki:)) benim kardeşim de duyulmak için dürterdi defalarca bu konuda şikayet aldık. Hem çok bağırıyor hem dokunuyor rahatsız edici diye.
dmlaasfkgn Madamehappyyyyy Ay evet bide annee diyor yani o sese basıl alıştıysam duymadıysam annnnnnneeeeeeeğ diye bir bağırıyor bu sefer dürtüyo filan komik ama insAllah arkadaşları ve öğremenide benim gibi düşünür 🤣