bir1anne Bir kere denedim çok iyi bir insandı ama istediğim verimi alamadım. Terapiyi sonlandırmak benim için çok zor oldu. Fayda göremiyorum diyemedim. Bu süreci tekrar yaşamak istemiyorum. Kendime iyi gelen bir psikoloğu direk bulmak istiyorum.
Busegr bir1anne uzun bir süreç zaten kendinizi tanımayla geçiyor sonra taşlar tıkır tıkır yerine oturuyor erken bir çözüm beklemiş olabilirmisiniz
traineemom bir1anne erkekler normal zamanda da bizimle empati kurmakta zorlanıyorken psikolog ararken de bu hususa dikkat ederek kadın seçmiştim. Benim için ilk dikkat ettiğim şey beni dinliyor mu yoksa bitse gitse modunda mı sorusuydu. Psikoloğu denemeden en iyi geleni bulmak zor 🥹
bir1anne Busegr olabilir. Psikoloğum yeni öezundu belki de daha deneyimli birisini aradım bir de direk çözüm odaklı ilerledi ben neden böyleyim sorusunun cevabını arıyorum sanırım. Öfke kontrol problemim var ve o öfke anında ne yaparsam yapayım fayda sağlamıyor.
Busegr bir1anne evet bende genelde mezun tercih etmem ama Buda tamamen psikolojik galiba ama öfke problemini çözmek cidden çok zaman alıyor ablamda şahit oldum hiç beklemediği bambaşka bir sebep çıktı altından mesela
bir1anne traineemom haklısınız ama benim için yolları ayırmak çok zor sonra sürekli nasıl diyeceğim ile geçiyor
bir1anne Busegr altındaki sebebi bulunca durumu düzeldi mi bende önce sebebini anlayıp sonra çözüm bulmak istiyorum
Busegr bir1anne sakinleşti sebebini öğrenip ama süreç devam ediyor şimdi daha iyi ama ilk öğrendiğinde çok şiddetli ataklar geçiriyordu