Bende bir yol bulamadım ona 1yaşında bir süredir yaşıyoruz onu. Burnunu sıktırıyorum ama oyun sanıyor. Sonra eşimle problem yaşıyorum niye sıktırıyorsun diye. Üstelik ısırmakta değil sıyırıyor resmen daha da fena açıyor. Sizce ben yanlış yapıyor olabilir miyim? Eşime de kırılıyorum her seferinde bana kızmaktan bağırmaktan başka yaptığı yok. Kendimi önemsiz hissetmeye başladım sizce ben boş yere mi alınganlık yapıyorum?