Kızlar ben suan hamileyim son bi ay kaldı doğuma kızımın odasını ayırdım haliyle 1 haftadır odasında yatırıyorum ama ben alışamadım halaaa aklım hep onda herşeye pimpirikleniyorm aman kapılar pencereler yok yatağından düştü mü düşmedi mi uykularım hep bölük pörçük oldu yanı kızımdan ziyade ben alışamıyorum yeni duruma ne zaman normal olur bilmiyorm ama suan çok zorlanıyorum beşiğine sığmıyo şeytan diyor al yanına yatsın yanında bebekte beşikte yatsın falan ama sonra kendine gel diyorum 😃benım gibi olan var mı 🥹