cananbulbul benim kızım da 2 ay 7 günlük bir nenem diğerinden büyük olduğun için olabilir belki yada ben emzirme pozisyonunu tam yapamadığım içinde olabilir emiyor, elleri yumruk oluyor aç Ken, doğduğunda elleri açık oluyor bende okuduğum kitaplardan giderek bir de güdüsel olarak hava da yutuyor çünkü o da gaz yapıyor huzursuz oluyor gazını çıkarıp sonra tekrar veriyorum. Şu ana kadar red arada oldu, ağlıyo sonra zorla vermeye çalışıyorum 1-2 çekip bırakıyor bende zorlanıyorum. Sadece doktor kontrollu bir şekilde gittimiz için Max 4-5 saatte bir ver diyordu bende saate bakarak ona göre ayarliyordum . Bu arada memenin yumuşak olması süt olmadığı anlamına gelmiyor. Çevremde çoğu kişi demişti bı de kitap da okumuştum sadece bebek o memeyi fazla emmedigi için süt kanalları yoğun akmıyor olabilir benim de bir nenem diğerinden fazla dolu emiyor, en başından benim yaptığım hatadan da olabilir kavratamadigim için ikisini de emiyor ama meme ağrım olmadığı için dolu olana öncelik veriyorum bende 🥰