Pamukhanim_ ya benim bebeğim 2,5 aylık şuan emerken uyuduğu zaman anlıyordum doyduğunu şimdi hiç öyle yapmıyor son 1 aydır hep huzursuz memede bi 5-6 dk güzel emiyor süt akışı varken, sonra devamlı bırakıp bırakıp ağlıyor bu meme reddi mi acaba çünkü sağıyorum bakıyorum ona yetecek kadar süt var yani mesela sağdığım sütü biberonla verince içip doyuyor kafam çok karışık