kevserszgn Bir aylık beneğimi rutin kontrollere götürmek için iyi bir çocuk doktoru arıyorum devlet veya özel farketmez. Öneriniz var mı ?
[silindi] kevserszgn umur özdöle gidiyoruz nev201 de muayenehanesi. Bebeğim doğduğundan beri doktorumuzda takipliyiz çok ilgili tavsiye ederim
badosum kevserszgn ben tülin köksal’a götürüyorum eryaman optimum avmnin karşı tarafında bi iş merkezinde yeri çok memnunuz çok detaylı ve güzel anlatımları var tavsiye edrrim.
ozlemturan06 kevserszgn medicalpark batıkente, Gülsüm Türkcan Aydın a götürüyorum. 3 şendir 5 yaşında kızımı ve doğduğundan beri 3 aylık oğlumu. Gayet memnunum.
badosum [silindi] eğer durumunuz varsa gerçekten umur hoca en iyisi diyebilirim ben bir defa götürebildim ama muayene ücreti bir tık tuzlu geldiği için götüremedim tekrardan.
[silindi] badosum diğer çocuk doktorlarını bilmiyorum fiyat olarak ama hastanelere göre biraz fark var sanırım.
badosum busrakacan ben en son 2 ay önce falan sorduğumda 5000₺ ydi sanırım yanlış hatırlamıyorsam. yılbaşından sonra zaman yaptılar mı bilemiycem
ozlemturan06 Bilmiyorum ne yazıkki sağlık sigortamız var. Ama bir kişi ödeme yaparken 1800 lerde diye duymuştum emin değilim yanıltmak istemem.