Beykent çocuk kliniği; Halil İbrahim Küçük. Doktordan ne beklediğinize göre memnuniyetiniz değişebilir ama kesinlikle bir kere de olsa şans verebilirsiniz. Mütevazi,işinin ehli ama asla göze sokmayan,soğukkanlı yatıştırıcı,alternatif tıptan destek alan,doğru tanı ve tedavisinden oldukça memnun kaldığımız bir doktor. Reklamını yapar gibi oldum ama kendisiyle tanıştığınızda ne demek istediğimi anlarsınız.
Dediğim gibi doktordan ne beklediğinize göre memnuniyet durumunuz değişebilir. Mesala bir tanıdığım gittiği doktordan memnun kalmamış,sebep; dokor ilaca gerek yok demiş 🥹