Tecrübeli anneler, yada doktordan tavsiye alan anneler birşey sormak istiyorum. Bebeğim 5,5 aylık doktor en son gittiğimde yavaştan tattır başla demişti. Hala cesaret edemedim. İlk neyle ne kadar başlıyayım. Mama içiyor o yüzden suyu ara ara veriyorum ama birşey yedirmeye cesaret edemedim. Mesela hurma çıkardım ( cennet hurması) ezdim şuan bakışıp duruyoruz versemmi vermesem mi diye 😀 kabızlık problemimiz var çok iyi geliyormuş hurma. Bir zararı olur mu versem birazcıkk .
Kızlar her gittiğim doktor farklı birşey söylüyor birisi ver derken diğeri sakın diyor genel olarak hangisine inanacağıma şaşırdım sizlerden fikir alayım