tazeannetubi Merhabalar bebeğim saatlerdir tam uyku uyumuyor 10 dk yarım saat uyuyor geri ağlayarak uyanıyor emmesinde bir problem yok gaz da çıkardı vücudunu kontrol ettik herhangi bir şey yok ateşi de yok neden olur acaba başına gelen var mi
defnedilej tazeannetubi iyice doyduğundan eminsenin kesinlikle gazı vardır.Gaz çıkarsa bile tam çıkmıyor olabilir.
eddm tazeannetubi altı ıslak olabilir, tam doymuyordur, üsten gazı çıksa da alt zorluyor olabilir, uyandığında masaj yap birde öyle dene gözlemle.
tazeannetubi eddm eddm gaz sanırım ya da refluden supheneliyorum yatirinca gerinirken kusacak gibi oluyor