Arkadaşlar bebeğim 1 yaş 13 günlük bebekken devlette sünnet için geç kalmıştık sakarya eğitim ve araştırma hastaneside 1 yaş altı yapmıyordu. Özel sağlık sigortamız var ama doğum muayne karşılıyor sünneti karşılamıyormuş özeldede bebeğim 3 aylıkken 18bin fiyat vermişlerdi şimdi kim bilir ne kadardır . Kısacası sakarya eğitim ve araştırma hastanesinde sünnet için önereceğiniz deneyimlediğiniz yada yakınınızdan birinin deneyimine şahit olup memnun kaldığını söylediği bi doktor öneriniz varmı ?