Oğlum 12 ay 19 günlük neredeyse doğduğundan beri demek istiyorum gündüz gece fark etmez uyanınca çok ağlıyor yatakta beraber uyansak da tek de kalsa aşırı huysuz oluyor uyandığında ve 1 saat böyle sürüyor .Böyle bir durum yaşayan var mı ve neden böyle sizce ?