Ftet Bide.bizim kesildikten sonra geri gelincs suyumuz kahverenvi akıyor bi kere bebeğimi yıkadım amip oldu
maybeybi simseklivekalpli evet giriş ve hemen çıkış olmalı ama 😂 avm çocuktan önce severdim ama dediğim gibi 50 saat park yeri bulmaya çalışırken sinirler geriliyor ve vazgeçip tekrar çıkıyoruz 😂 geçen haftalarda ikeaya gidelim dedik 15 km 1,5 saat sürdü kapısındaki trafiği görünce yine girmeden eve geldik. Toplu taşımayla gidelim diyorum o da çocukla çok zor oluyor gerçekten. Ben toplumsal problemlere çözüm üretmeye çalışan bir insan olarak 😁 toplu taşıma kullanmayı tercih ediyor(d)um ta ki çocuk olana kadar. Havalar bi gıdım ısındığı anda tüm açık alanlarda aynı şekilde oluyor ama açık alanları avmye tercih ediyoruz yinede. Şubat sonuna doğru tekrardan park bahçe çıkarız artık şu 1-1buçuk ayı bi şekilde atlatabilirsek 😌
simseklivekalpli maybeybi çocukla toplu taşımadan her türlü nefret. Bir kere 1.5 yaş kızımla Kangurusuz binme gafletinde bulundum 20 dk boyunca bir kişi yer vermedi çocuk kucağımda yaşam mücadelesi verdim ben tekken bile zor duruyorum otobüste ayakta 🤣 AVM de sıkıntı cidden basıyor bir süre sonra. Park yeri apayrı bir problem
maybeybi adenalya İstanbul’dan gelmek çok daha zordur eminim, hiç yaşamadım ama çok seviyorum bende İstanbul’u. Çok değişik ama hep aklıma gelir ya da içime bir his düşer ve sanki önceki yaşamımda İstanbul’da yaşamışım, çok mutluymuşum gibi hissederim 😁 umarım dönersiniz yeniden güzel bir şekilde 😌
simseklivekalpli adenalya estağfurullah ne şımarıklığı deniz sahil çok güzel. Öyle bir yerden geldiyseniz bunları hissetmeniz de çok normal. Ben de çok severim sahili o yüzden burası bomboş geliyor tam olarak ait de hissedemiyorum ama işte elimizde yok 🤣
simseklivekalpli adenalya masraf diye yanaşmıyorlardır. Çok dengesiz kesiyorlar yazdan beri üst sokağın kesiliyor bizde o kadar değil mesela. Haliyle insanlar da isyan ediyor haklı olarak. Bir de haftasonu özellikle pazar gidiyor bizde. Kettle da su ısıtıp çocukları banyo yaptırıyorum 😃
maybeybi simseklivekalpli maalesef bebekli hayat zaten zor toplu taşıma kullanmam zorunda kalanlarında Allah yardımcısı olsun. Ülkemizde bu böyle maalesef yetersiz toplu taşıma olduğu için. Havalar biraz ısınınca tekrardan park bahçe sezonu açılır artık kalabalıkta olsa avmden iyidir diye düşünüyorum 😌
superanne527_ adenalya Keçiörenin neresindesin bende Keçiörendwyim.bizim.suyumuz var ama yalnz bizim binamızda depo var
pozitifanne06 adenalya ben de 2-3 ay oldu geleli bu su sorunu çok canımı sıkıyor daha hiç arkadaş edinemedim çok yalnız hissediyorum tek güzel şeyi evimiz ankaraliyim ama Ankara’yı ben de sevemedim yillar yıllar sonra gelince
surprizbebe adenalya kesilmesini geçtim aktığı zamanlarda da sürekli klorlu bembeyaz akıyor ya arkadaş ne diş fırçalanıyor ne yüz yıkanıyor
kubra15mart adenalya inanır mısınız ben de öyle 10 yıldır buradayız ilk geldiğimde her şey çok güzeldi ama artık nefret ediyorum, trafiği ayrı dert, insanlar aşırı gergin, susuzluk ayrı dert, avm ve kafeden başka gezecek yer yok. Bıktım gerçekten