Benim oğlum da 54 günlük. Gece 4-5 saat uyuyor ben de uyandırmıyorum uykusunu güzel alsın bölünmesin diye. Uykuda salgılanan hormonlar da çok önemli çünkü. Eğer 5-5 buçuk saati geçtiyse hala uyanmıyorsa o şekilde ben uyandırıyorum. Sadece anne sütü alıyor bu arada.