tuba5555 3 ay 12 günlüğüz ve beni en çok zorlayan şey gece 3 ten sonra ki bölük pörçük uykuları 🥲 eşim destek oluyor ama gece uyumamak insanı bitiriyor, yemeği zaten zamanım varsa yapıyorum bazen kucağımda bazen uyuduğunda bazen hiç yapmıyorum, bazen tulavete zor gidiyorum, bazen kendi tırnaklarımı kesmeye vaktim olmuyor, önceden bunları yazanları görüyodum ve bu kadar da olmaz ya diyodum ama tam olarak o kadar da oluyomuş 🤣 bizi daha neler bekliyor düşünmek istemiyorum sadece akışına bıraktım ya ben ona alışıcam ya da o düzene girecek hayırlısı bakalım