kizlar bebegim 40 gunluk, tek meme besleniyor solu reddetti deniyorum her emzirmede ama emzik olarak kullaniyor onu, sag memeden besleniyor ve surekli uyardigi icin sutum gayet var anlamis degilim
problemide zaten simdi anlatiyorum gun icinde hep emiyor uyanik cok az kaliyor zaten ve uyanik kaldigi zamanlar sanki hep bir sey istiyor sorun ne bilmiyorum doymuyor mu anlayamiyorum guzel kilo almis diyor doktoru 3090 dogdu 1 aylik
kontrolunde anne sutu ile 4350 olmustu ama son gunlerde boyle meme emerken kendini memeden geri cekip kivranip agliyor gaz masaji vs yapiyorum ilk oglum kolikti zirveydi gaz ne demek bilirim yani kolik / gazli bir bebekte degil bence ben yinede masaj vs yapiyorum bebek sonucta belkide gazdir ama sonra ac sanip mama yapiyorum 30 cc -60 cc kadar biraz icip birakiyor sorun ne olabilir memeden kendini geri cekmesinin acaba alerjik mi diyorum cunku yuzunde kabarciklar vs var kakada mukus veya kan yok ama, yada sadece gaz mi, yada sutum mu az veya cok geliyorda rahatsiz ediyor.. ilk oglum kolikti 2. bebesim
kiz oldu sakin uyuyor bizi yormuyor falan dedik ama 1. ay bitimiyle beraber oda uyanikken hep agliyor hani uyanik durayim etrafa bakayim
yok sizce sorun nedir