SevimliHayaletCasper zehrattl ben çok araştırmıştım dyson la ikisi arasında kaldım. Philips genel olarak daha iyiydi paspas olarakta daha iyi aslında ama bir süre sonra çekiş gücünde aşırı azalma oluyormuş o yüzden dyson tercih ettim
sekerli zehrattl bende dün onu alma niyetiyle gittim ama çok fazla şikayet vs varmış ve parçaları çok çabuk kırılıyormuş o yüzden hiç aklımda dahi yokken arnica aldım