melisa09 Benim ki v15 çok memnunum, ama v12 de çok övülüyor. Hatta ben aldıktan sonra birkaç arkadaşım keşke 12 alsaydın daha iyi filan demişti, kendim kullanmadığım için net bir karşılaştırma yapamayacağım, ama 15 ile sıkıntı yaşamadım bir yıla yakın zamandır kullanıyorum.