Hanımlar nasılsınız , var mı aramızda güzel zevki olan şöyle gıcır gıcır tatlı , modern , yada ağır görünen , kap kacak kullanan mesela fincan olur kahve yanı bardak olur tepsi olur cay seti ,kısacası sunumluk her şey herkesin bir zevki vardır , beğendiğiniz ürünlerinizin fotosunu ekleyip nereden aldığınızı söyler misiniz bi merak ettim ya😀