ikra17
Canım çok geçmiş olsun bende 15 gün önce doğum yaptım sezeryanla doğum yaptım ama 2 gün suni sancı çektim normal doğuma zorladılar 3. Gün açılmam olmayınca sezeryana alındım bu süreçte hemoroidim şişti balon gibi oldu ve dışına çıktı bende çok çektim hala çekiyorum ama her tuvaletten sonra kantaron yağı sürüyorum bolca biraz küçüldü böyle böyle küçülüp içine girer diyorlar inşallah öyle olur çünkü görüntü olarakta insanı rahatsız ediyor. Yani kantaron yağını deneyebilirsin fayda ediyor bende önerilere açığım bu arada. Çok geçmiş olsun