Pamukhanim_ selambennsid bende aynıyım bir listemiz var 15 şarkı bazısı 1 saat falan geçen 3 saat falan arkada çalmış gece 😅
selambennsid Pamukhanim_ yaa sessizlikte uyumayı severdim şimdi arka planda dualarla şarkılarla uyur olduk 😅
mutlu27 selambennsid bu aralar bir tek sensin icimde manus baba bide halay dinliyorum 🤣 ya cok dertli yada cok hareketli ortasi yok
mutlu27 selambennsid benimde iki kucuk 2 aylik aglarken anne diyir 🤣 acaba yanlis mi duydum dedim bugun esimde duydu mutlu oldum cok
mutlu27 selambennsid oyle diyorlar bence niye demesin ki baba diyecek degiller ya en cok kim ilgileniyorsa o 🤣
1gebeshanim selambennsid haha şarkının ismi Bak 😂 şey gibi oldu dilberayın zorundamıyım şarkısı muhabbeti gibi😂