Kızlar küçük oğlum 14 kg , boyu da 90 cm. Büyük oğlum bu yaşlarda daha boyluydı. Ben mi abartıyorum diyorum. Persentil 75 orta düzeyde . Ama oğlum kısa kalır diyede korkuyorum. Sizin çocuğunuzun boyları nasıl herhangi bir şey veriyor musunuz ben dvit, demir kullanıyorum. Ama çok düzenli değildi balık yağınada geçecem doktora danışıp