Minikkurbagam doktorunuza sormadan kesinlikle yastık kullanmayın benim oğlumun da böyleydi, konu komşu ay biraz sırt üstüne yatır düzleşşin falan dediler. Çok kafaya taktım Doktorum kızdı, büyüdükçe zaten şekillenecek kafası diye. Gerçekten düz olmasından daha iyi şimdi 8 aylık oldu kafası çok güzel hafif de sivri arkası