ecemnur840_ zaten bu şekilde öğrenecek doğru konuşmayı okuyarak . O yüzden 13 yaşında değil örneğini verdim. Ben dil terapisti değilim çocuğunuzu da görmedim. Bi teşhis koyamam. Ama genellikle bu yaşlarda pelteklik ya da benzeri konuşma farklılıkları normal , müdahale gerekmeden düzelecek şeyler. Bazen fazla müdahale ters tepebiliyor. Yinede 3 dil terapisti aksini düşünüyorsa diyecek bişeyim yok.