Merhaba ben de yaklaşık bir aydır çalışıyorum ve inanın başlayınca ders çalışmayı özlediğinizi fark edeceksiniz. Kızım 8 aylık olduğu için gün boyu onunla ilgileniyorum. Gece uykusuna yatırıp öyle ders çalışıyorum 3 3.5 saat ancak çalışıyorum ama o bile yetiyor gündüz uykusuna geçtiğinde paragraf ve problemlerimi çözüyorum akşam eşim ilgilenirken bir gün önceki tekrarlarımı yapıyorum başlayın gerisi gelir inşallah bu arada bölümüm fen bilimleri