Arkadaşlar 2.5 yaş çocuğum birkaç aydır konuşma geriliği ve sosyalleşme için oyun grubuna gidiyordu. Biz gurbette olunca, kimsemiz yok. Çocuk oraya gidiyor, arkadaşlarıyla keyifli vakit geçiriyordu. Kurumun binasına yaklaşırken sevinç çığlıkları atıyor öyle çok seviyor orayı. Öğretmenleri de çok memnun. Tabi ilerlemesi de var. İngilizce - Türkçe kelimeleri, sayı saymaları çok iyi. Ama bu süreçte hep hasta oldu. Biz de keza sürekli bir hastalık sarmalı içine girdik. Bugün duydum ki bir veli 2 öğrenci getiriyorken, ara verme kararı almış. Kafam karışmadı değil. Çocuk hasta olunca evin düzeni bile kayıyor zaten. Siz olsanız ne yaparsınız.? Bu arada bahsettiğim veli 1.5 senedir getiriyormuş öğrencilerini. Bağışıklık kazanmışlar ama sanırım yeterli değil. Daha doğrusu biri hastalanıp biri iyileşince kadın yıpranmış. Yani öyle bir durumum da yok açıkçası tek çocuk işte gidip geliyoruz .. fikirleriniz çok kıymetli benim için 🩷