babyygirll Hndsmom bende şüpheliyim doğumdan sonra adetlerim düzensiz oluyodu ama son aylarda 14-15 günde bir oluyodum normalde hiç prezervatif kullanmiyoduk bu ay hep onu kullandik adet olmadım 4 gün önce ölmüş olmam lazımdı uygulamadaki önceki verilerimi de göremiyorum şaştım kaldim
[silindi] [silindi] ben böyle bir olaya inanamıyorum ya, hem kimyasal hem fiziksel korumayla gebe kalmak imkansızlık sınırında. Doğru kullanmadım diyen hem hap hem prezo kullandım diyor hatta burda biri hap+spiral+condomla hamile kaldığını iddia ediyordu
betul97_ [silindi] Çocuk double korumayla dünyaya geliyor. Bu hayatta da engelleri aşarak başarılı biri olacak herhalde😅😅
[silindi] betul97_ o kadar umarsız bi çocuk ki engel görse amaan der yolunu değiştirir görsen çok özenirsin 😅