Neredeyse 1-2 aydır oğlumun poposu hep pişik kızlar Ya geçiyor diyorum yine oluyor. Sudokrem sürüyorum geçiriyor sonra başka yer pişik oluyor. Yeme içmeden olacağına sanmıyorum farklı bişey yemiyor çünkü.
Bez olarak mavi molfix kullanıyoruz 6 numara. Şöyle söyliyim doğduğu günden beri asla pişik olmana bi çocuktu ve 3. Aydan beri molfix kullanıyoruz. Acaba bu sefer mi pişik yaptı anlayamıyorum.
Yine doğduğundan beri uni baby kullanıyorum ıslak mendil. Yani aklıma mendil mi yapıyo dedim ama bilemedim.
Nasıl anlarım ki bez mi yapıyor mendil mi…
Bana güzel bi ıslak mendil önerir misiniz?
Ayrıca bez de mi değiştirsem dedim. Prima almam çok pahalı. Sleppy de taşırıyor. Onun haricinde önerirseniz sevinirim.