Kızlar çok acil yardımınıza ihtiyacım var lütfen bana yardım edin. Yeni hamile olduğumu öğrendim 4-5 haftalık henüz. 3 gündür ayaklarımda uyuşukluk var bi anda girdi sanki sertleşmiş gibi şişmiş gibi bi uyuşukluk. Parmaklarımı ayağımı hareket ettirebiliyorum ama karıncalanmış hissi uyuşukluk hissi var. Sanki buz kalıbı gibi bi kalıba sokmuşum geri çıkarmışım gibi ayaklarım çok kötü uyuştu. Böyle bi şey yaşayan oldu mu? Bi de bununla ilgili hangi bölüme gitmem lazım?