uakbn0_0 Gazerock içi polarlı mı peki üşümez dimi 🥹 ilk kez bebişle tatile gideceğim endişeliyim kusura bakmayın :) varsa fotoğrafını atabilir misiniz
Gazerock uakbn0_0 İçi polarlı ,kol ve bacaklarda fotoğraftaki kumaş var su geçirmemesi için sanırım.Ben memnun kaldım Ilgaz çok soğuktu içine termal içlik de giydirdim
Ayseee60 Bende bu var kızıma almıştım giydirmeden büyüdük oğluma giydirdim ama satıyorum bence unisex sayılır ☺️