evolution Merhabalar, bebeğim 4 ay bir haftalık ve karnının üstüne dönmeyi öğrendi. Gece uyanıp dönüyor ve çok korkuyorum. Onu sürekli düzeltmeli miyim?
deniz255 evolution eğer dönebiliyorsa kendini kurtarır merak etmeyin. Sadece kendini boğabileceği yastık yorgan vs olmasın yakınında
1anne1cocukk evolution benim bebeğim ilk doğduğu günden beri yüz üstü yatar rahat gaz vs çıkartıyor demekki o şekilde uyumak istiyor öyle rahat ediyor bence sizde öyle yatırmalısınız
cnhavva evolution benim kızım da o aylarda gece yuz üstü donup uyuyodu bende korkuyodum ama yataginda yüzüne kapanicak bisey yoksa korkmana gerek yok yeni öğrendikleri şeyi yapiyolar Suan donmuyo gece mesela o aralar yapiyodu
evolution deniz255 teşekkür ederim. Geceleri çok endişeli uyuyorum. Hiçbir şey yok aslında sadece tulumu var.
deniz255 evolution o zaman sıkıntı etmene gerek yok canım. Tabii sen yine de kontrollü ol ama o kendini kurtarır ☺️