saremomm_ Kızımın doğum günü 31 Ocak kızlar arkadaşım normalde organizasyoncu ama biraz da benim emeğim olsun istiyorum. Kendi yaptığımız süsleme var mı zorlandınız mı? Görsel atar mısınız
aydint Eşimle yaptık,hem bize hem kızımıza anı kaldı, güzel heyecanlar bencede kendiniz yapmakla güzel bi karar almışsınız
saremomm_ aydint çok güzel olmuş 💗 balonlarda zorlandınız mı acaba zincir gerekiyor değil mi onun için