etuerk arzutuana aynı odadan mı anne yanı beşiğinden falan mı ? Benim oğlumun 60×120 yatağı vardı hep onda yattı 14 aylıkken odasını ayırdım şimdi kızım o yatakta yatıyor 1 yaşında odadan abisinin yanına ayırırım
_YanakReisinAnnesii arzutuana 2 yaşına girmeden. İmkanım olsaydı daha önce ayırırdım ama o yaşına kadar evim müsait değildi taşınma durumumuz oldu odasını yapıp ayırdım hemen.
kkelemcisoy arzutuana ben 1 yaşına kadar aynı odada tutmayı düşünüyorum. 6 aya kadar zaten ani benek ölümü riski dolayısı ile anne ile aynı odada olması sağlıklı. Ik mık dese duyup müdahale ederiz anne hassas uykulu oluyor. Diğer türlü ağlaması lazım ki duyalım da gidelim bişey olsa Allah korusun haberimiz olmaz. Ben çok pimpirikliyimdir de 😂 gördüğünüz gibi
atlyhh arzutuana ben 1 hafta oldu ayıralı hatta bununla ilgili bi başlık açtım Sımdj alışamadım daha diye 🥹😂😅 2 yaşında kızım kardeşi gelecek 1 aya diye ayırdım mecbur
arzutuana _YanakReisinAnnesii evet benimde öyle oldu alışmaz diyorlardı oda yaptım ayırdım daha rahatmış gerçekten
happygirl8_ arzutuana akşam uyutup beşiğine koyuyodum.Gece uyandığı zaman mamasını yapıp veriyodum.Cok rahat bi şekilde geçti oda hemen alıştı
arzutuana kkelemcisoy yok doğru olanı yapıyorsun 1 yaşına kadar anne yanı en doğrusu ☺️💜ama öyle yapmayanada saygım sonsuz
gizemvatansever Kızım 1.5 yaşında, henüz ayırmadım. Bazen beraber uyuyoruz. Yanımda beşiği var. Belki 2 yaşına doğru ayırırım. 🎉
smileylaylom arzutuana ayın 10unda 1 yaşına girecek ayırmayı düşünüyorum odasını. Bizden rahatsız olduğunu düşünüyorum ya bence ayrı odada hem o mutlu hem biz bence
smileylaylom arzutuana yani beni görünce çok mızmızlanıyor ben gidince de odadan öyle yapıyor o nedenle yavaş yavaş ayıracağım odasını