bebek_12 hatta ben ilacı bırakınca kötü oldum yapamadim tekrar başladım o halde emzirmiyim ilaç kullanırken dedim doktorda senin ilaçlı sütün bebeğine vereceğin mamalardan dahami kötü olduğunu sanıyorsun emzir ilacinida kullan hicbisey olmaz Allah’ın izniyle demisti