Günaydın anneler 8 ay 3 günlük kızım var ve ek gıda almak hiç istemiyor anne sütü de hiç almadı doğru düzgün sadece kırkım çıkana kadar sağdım verdim hiç emmek istemedi bizde 5 Ayn sonuna doğru ek gıdaya geçmeye başladık ama bazen oluyor çok güzel yiyor ama son 2 haftdr hiç doğru düzgün bir şekilde ek gıda almak istemiyor şuan kahvaltı sını verdim 4 kaşık yedi sahada kesinlikle istemiyor sürekli ağzını kapatıyor çorba vs herşey yapıyorum değişik değişik ama hep 2 yada 3 kaşık yiyip bırakıyor hemen ağzını kapatıyor etrafımdaki çocukları bakıyorum herseyi severk yiyor ama benm kızım yok ne yapsam yemiyor kaynaklarda diyor çocuğa tatsız tuzsuz şey verilsen yemez tabi bazen kendimize yaptigimiz yemeklerden veriyorum öle yiyor ama tatsız hiç birşey yemiyor acaba bu durum gecicimi napıcam sapıttım sadece devam sütü nü tam düzgün bir şekilde içiyor dizinde bebekleriniz böylemi ???