gesibaglarizeze Biz öğle uykusunu daha erken bıraktık. Öncesinde de her öğlen düzenli uyumazdı zaten. Bizimki genetik faktörlerden; bende eşimde gündüz asla uyuyamayan, gece geç yatıp sabah erken kalkan insanlarız. Uykuya düşkünlüğümüz pek yok, sizlerde de durum böyleyse zorlamayın. Ben çok denedim; 2 saat uyutmaya çalıştım, genellikle uyumadı. Şimdiki mantığım olsa hiç bu çabaya girmez, uyumak istemediğini kabullenirdim. Gece uykusu daha kıymetli zaten.