esnyks ilk olarak zeytinyağı asidik yapıya sahip olduğundan daha çok yakıp hatta egzamaya bile neden oluyor benim kendi ellerimi bile parçalıyor dokunamıyorum. Bebeğe bırakın sürmeyi yemeklerine zeytinyağı koyarken bile 0.1-0.2 asidik değere sahip bebek zeytinyağı kullanıyorum. Bepanthol krem pişik olmadan önce kullanılacak bariyer krem gibi ama pişikten sonra iyileştirici krem kullanmanız lazım onun içinde de çinko içeriği olmalı mesela badger bebek pişik kremi gibi. Arada bunu sürüp pişik geçince bepanthole devam edebilirsiniz. Hametan krem de kullanabilirsiniz mavi olandan. Bacak aralarında vs mantar gibi kızarıklık şeklinde yara gibiyse travazol kullanabilirsiniz o mantar kremidir. Duştan sonra vs ya da pamuklu suyla sildikten sonra kurulamayı unutmayın özellikle bacak ve popo arasını. Maylo mendiller çok yumuşak onlar iyi geliyor. Islak pamukla temizlerken de pamuğun suyunu çok sıkıp sürtünme şeklinde silmek pişik durumu yaratabilliyor nemli nemli silip sonra kurulamanızı tavsiye ederim. Bir de prima premium care kullanıyorum doğduğundan beri, hiç geçmeyen bir pişik yaşamadık sadece popo arası bazen kızarıyor badger vs sürünce hemen geçiyor. Geçmiş olsun🌸 He unutmadan ; ek gıda döneminde de popoda kızarıklık ve geçmeyen pişik oluyorsa alerjiden şüphelenebiliyorlarmış ama bu süreçte farklı yiyecekler yemesi de kakanın asidik durumunu değiştirip kızarıklık yaratabiliyormuş, aklınızda olsun. ✨