Kreşe gönderdiğimden beri hastalık bitmedi.
Cuma akşamdan beri ateşli hep 38.4 lerde geziyor . Antibiyotik kullanımının ilerde olası zararlarından dolayı daha fazla kullanmak istemiyoruz vücut savaşsın diye düşünüyoruz. Baş ucunda karanfilli soğan var , buhar makinesinde kekik yağı var. Burun için serum fizyolojik yaptık sürekli de temizliyoruz. Pekmez zeytinyağı karabiber zencefil limon karışımı yaptım yedirdim. Dün propolisli bal yedirdim. İyot kafesi yaptım. Suyuna da bi damla damlattım. Çorba içirdim.
Birazdan dut çayı yapıcam daha ne yapayım bilemiyorum 37ye indiremedik.
Sizler neler uyguluyorsunuz?