Merhaba hanımlar.
Beş yaşında bir kızım var. Her çocuk farklı biliyorum ama bazen kafam karışıyor ve merak ediyorum. Genelde kız çocukları daha bıcır bıcır, heyecanlı, süslenmeyi seven bir yapıda olur diye düşünürüz. Benim kızım ise biraz daha farklı bir karaktere sahip. Zaman zaman sinirli olabiliyor, etek ya da elbise giymeyi sevmiyor, saçını yaptırmak istemiyor.
Beş yaş için ona bir doğum günü hazırlamayı planlıyorum. Konseptini ya da giyeceği kıyafeti kendisinin seçmesini istiyorum ama pek ilgilenmiyor. Prenses elbiseleri, rengârenk balonlar gösteriyorum; yine de beklediğim heyecanı göremiyorum.
Acaba bu durumları yaşayan başka anneler var mı? Bu yaşta böyle olması normal mi, yoksa ben mi fazla beklentiye giriyorum? Deneyimlerinizi ve düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.