Deletedmom2987 mirazroj hamile kalıp düzenli adet görenler var tıpta araştırabilirsin 😊 herşey olabilir yani
gg3848 mirazroj vallahi korkutmak istemem ama ben hamile olduğumu bu şekilde öğrendim erken gebelik testi yapmıştım ilk başta tek çizgi çıktı çöpe attım sonra baktım ki ikinci çizgi belirdi adetim gecikince de hamile olduğumu öğrendim
mirazroj 9793selaam inşallah değilimdir ya bu adetimde gidip sipiral taktıracağım bu korku bana yetti 😂
ebrusafura Belki kuruma çizgisi olabilir bende 1 Ocak’ta test yaptım yapar yapmaz 2 çizgi çıktı cuma kan verdim yarın belli olucak bakalım
gg3848 mirazroj tabii ki o da olabilir eğer şüpheniz varsa regliniz geciktiğinde test yapın ya da kan verin isterseniz o daha garanti inşallah gönlünüze göre olur🙏🏻
pudu Bende böyle öğrendim takvim yöntemi ve geri çekilme ile korunuyorduk reglim gecikince erken test yaptım negatif çıktı kenara kaldırdım unuttum orada 1 hafta sonra elime geldi ikinci çizgi buharlaşma çizgisi sandım sonuç oğlum 2 buçuk aylık oldu
barlas29 mirazroj geri çekilme ve prz ile korunuyorduk oğlum 4 ay 7 günlük ve şuan tekrar hamile olduğumu öğrendim
mirazroj Umarım değilimdir ya Allah isteyene versin valla peri oldum zaten pramatüre doğdu tek başımaydım şırıngalarla besledim yavrumu çok zor zamanlardan geçtim
-SweetPanda- mirazroj Eğer ikinci çocuk istemiyorsanız ve kararınız kessinse lütfen hamile olmadığınızdan emin olduktan sonra düzgün korunun. Dediğiniz koruma yöntemi sizi hamile bırakabilir. Emzirmiyorsanız hap kullanın yada hormonlu spiral taktırın yada başka koruma yöntemi araştırın gerekirse 2-3 tane koruma yöntemi kullanın. Çünkü “Yanlışlıkla” hamile kalınca sonucu genelde biliyoruz..
mirazroj -SweetPanda- evet ama bi türlü fırsat bulupta gidemedim spiral taktırmaya teşekkür ederim bu arada 🙏🏻