Annesininpogacayanagi 2 ay oldu verem aşısı vurduralı hiçbir şeyi yoktu bu zamana kadar bugün böyle gördüm. Dönmeyede başladı acaba ondan mı diye düşünüyorum. Napmak lazım bu aşı yerine? [url=https://hizliresim.com/G0reHu][img]https://i.hizliresim.com/G0reHu.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/CTVK6z][img]https://i.hizliresim.com/CTVK6z.jpg[/img][/url]
Ssevey Annesininpogacayanagi Hemşireniz size söylemedi mi çok normal öyle olması sakın eklemeyin bişey de sürmeyin kendiliğinden geçicek
Esenn13 Annesininpogacayanagi İz çıkmak zorunda zaten. Çıkmazsa iğnenin tutmadığı anlamına geliyor. İleriki zamanlarda şişecek su toplayacak yara gibi olacak. Gayet normal. Bişey yapmanıza gerek yok. Sakın ellemeyin ellerseniz kötü olur. Sağlık ocağından iğneyi vururken bilgi vermediler mi size
Annesininpogacayanagi Ssevey vurdurduğumuzdan beri bu sekilde değildi canım bugün böyle görünce sasırdım.
Annesininpogacayanagi Esenn13 anladım canım. Bana sadece bi süre demişlerdi. Böyle açıklama yapmamışlardı.
Ssevey Annesininpogacayanagi Öyle oluyo canım bana hemşirem bir süre sonra yara olucak sakın kopartma demişti hiç ellemedim
Deletedmom388 Annesininpogacayanagi Normal canım kızımın da öyle şu an.Hatta geçen ay biraz sıvı bile geldi oradan,sadece etrafını su ile temizledim hiç ellemedim,ertesi gün yine kabuk tuttu..Doktorumuz da normal,endişelenmeyin dedi.
Deletedmom201 Annesininpogacayanagi kızım 16 aylık daha yeni yeni geçiyor ve bizimki daha büyüktü .normal dedi doktor bir yaşından sonra geçecek dedi
17vatan Annesininpogacayanagi böyle olması normal sakın dokunmayın krem vs bişeyde sürme bizimkide böyleydi kendilinden kuruyup geçiyo sakın korkmayın
ayazasaf Annesininpogacayanagi hiçbir şey annesi olması gerekn bu vurulduktan 2-3 ay sonra çıkıyor izi irin topkayabilir sadece giydirirken va dikkat edin yada banyodayken ovalamammaya çalışın
hunilimomm Annesininpogacayanagi elleme canım o kendi kendine geçiydi bi ara intihap akicak sonra kabuk bagkicak o kabuk düşücek felan öyle süreç geçicek olduğu kadar elleme lifleme bu aşının tuttugunu gösteriyormuş
Meltemidil Annesininpogacayanagi canım com normal bizim de önce normaldi sonra kızardı sonra kabarıp kabuk bağladı hepsi normal yani merak etme