Gulcannn ben zaten normalde de kimseye elini yıkamadan vermiyordum. Şimdi ben ve babası hariç kimseye vermeyeceğim bir de eve misafir kabul etmyeveceğim. Hastaneye veya dışarı çıktığımda pusetinin üstünü mutlaka kapatıyorum ve eve geldiğimizde dışarda giydiği kıyafet battaniye vs hepsini yıkıyorum. Doğduğundan beri böyle yapıyorum ben. Bebekleri zaten etkilemiyormuş ama yine de önlem almak gerekiyor